Betalt annonsering som gir resultater

Riktig annonse – til riktig person, til riktig tid = effektiv markedsføring.

I motsetning til SEO som er en mer langsiktig strategi for å være synlig i søkemotorene, blir man umiddelbart synlig digitalt ved å kjøre smarte, betalte kampanjer. Google Ads er en av de mest effektive annonseringsplattformene for å nå kunder raskt og målrettet. Her vil du treffe brukere som er kommet svært langt i kjøpsprosessen, og kan raskt nå spesifikke målgrupper basert på søkeord, geografisk plassering, demografi, interesser etc.

Selv om Google Ads er betalte annonser, er fordelen at annonsøren ikke betaler med mindre brukeren faktisk klikker på annonsen. Det betyr at man kun betaler for klikk, noe som igjen gjør Google Ads til en svært effektiv og målrettet markedskanal. Ved å bruke Google Ads kan du øke synligheten din, generere leads og maksimere avkastningen på markedsføringsbudsjettet ditt.

MEN, vi ønsker selvfølgelig at flest mulig klikk genererer salg eller ønsket handling og da er det naturlig å forsikre seg om at nettstedet eller butikken din presterer optimalt for å generere det vi ønsker. Vi kan generere leads til nettstedet ditt, men om ikke kunden finner det den forventer vil fluktraten øke og du blir straffet av søkemotorene. Derfor ønsker vi alltid å se på helheten på kryss av markedsføringstiltakene våre for å sikre at du får igjen mer enn du betaler i annonseutgifter.

Ønsker du å annonsere i Google eller Meta som er en kraftig kanal? Ta kontakt med oss så kan vi legge en strategi sammen med deg for å gjøre din merkevare synlig.


Vær synlig der kunden er!

1. Annonser i Google og YouTube

Vi bygger målrettede kampanjer i Google Ads, enten du vil være synlig i søk eller i Google Display-nettverket. Ved hjelp av søkeordstrategi, annonseutvidelser og kontinuerlig optimalisering sørger vi for at annonsene dine vises der kundene faktisk leter – når de er klare til å handle.

2. Meta-annonser: Facebook og Instagram

I Meta Ads Manager skaper vi visuelt engasjerende kampanjer som konverterer. Vi jobber med både retargeting, lookalike-publikum, A/B-testing og kontinuerlig finjustering for å nå de rette menneskene med riktig budskap. Både organisk og betalt innhold ses i sammenheng for å bygge troverdighet og interesse over tid.

3. Sosiale medier og målgruppeforståelse

Vi tilpasser budskap og format til hver kanal – enten det er Facebook, Instagram, Snapchat,TikTok, Pinterest eller LinkedIn. Ved å analysere merkevaren din, målgruppen din og hva du ønsker å signalisere kan vi legge en smart strategi og velge riktige kanaler for deg.

Vi jobber ikke med tilfeldigheter – vi jobber med innsikt, testing og strategi.